Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

TIDAK KENAL ERTI TAKUT....

Layari pautan - http://jkkkbukitgedong2010.blogspot.com - http://aidilsaloon.blogspot.com - www.keadilanbayanbaru.org

13 Mac 2010

DESAKAN KATAK MELETAK JAWATAN MP BAYAN BARU ~ malaysiakini

SEKITAR SUASANA PENYERAHAN MEMORANDUM MENDESAK PELETAKAN JAWATAN AHLI PARLIMEN BAYAN BARU DATO' SERI ZAHRAIN HASHIM. DESAKAN DARI ANGKATAN MUDA KEADILAN BAYAN BARU, PAKATAN RAKYAT DAN PENGUNDI-PENGUNDI BAYAN BARU.. PROGRAM DIALOG BERSAMA AHLI PARLIMEN BAYAN BARU DENGAN KERJASAMA GPMS ITU BERLANGSUNG DI DEWAN TABUNG HAJI BAYAN LEPAS, DATO' ZAHRAIN MP KAWASAN BAYAN BARU TETAPI PROGRAM TERSEBUT DI ADAKAN DI KAWASAN BAYAN LEPAS PARLIMEN BALIK PULAU..PELIK BIN AJAIB..TAKUT KENA BALING KASUT ATAU TELUR BUSUK KA...


AMK dan kawan2 dari pakatan rakyat berkumpul sebelum ke dewan tabung haji bertempatnya program dialog bersama zahrain katak ...


Suasana perjalanan ke dalam dewan tersebut..semangat semuanya..lawan tetap lawan..


Antara tetamu yang hadir,ramai gak no..rasa2 lebih kurang 10 ribu orang..

Orang tua ini di halau oleh panel2 dalam program tersebut kerana beliau tidak setuju dengan zahrain dan gpms..ini menunjukan ke tidak profesional nya panel2 dalam program tersebut,mereka tidak dapat menerima pandangan rakyat lalu menghalau penduduk keluar..
zahrain katak memberi ucapan,apa yang beliau ucap semuanya bohong belaka,hanya lakonan...
sdr.Azrizal Tahir ketua AMK Bayan Baru bukan bertanyakan soalan tetapi membuat pengumuman penyerahan memorandum kepada katak tersebut..nak tanya soalan pun naik meluat tengok muka2 dalam dewan tu,muka macam ibrahim ali pun ada..

Penyerahan memorandum berlangsung dengan aman tanpa provokasi dari pihak AMK dan pakatan rakyat...kalau ameno dah jadi gaduh ni..
Pihak media menemuramah Ketua AMK dan Pengundi Bayan Baru sejurus selesai penyerahan memorandum tersebut..


AMK,Pakatan Rakyat dan Pengundi2 Bayan Baru mendesak zahrain meletak jawatan sebagai ahli parlimen bayan baru..

3 ulasan:

  1. mana gambaq annuar pundek dgn mail kerang xdak dalam sisipan gambaq...??? kalau ada buktinya diperlukan untuk repot pada PKR Negeri agar 2 ekoq ni DIPECAT dari parti...p lingkop bahana dengan yb BEBAS hangpa...ada gambaq depa hantaq mai..

    BalasPadam
  2. pakk muss...jangan dok wayang laa, nak bukti konon..nak buat apa? nak buang bahan bukti tu? lepaih tu depa ni yg pro-zahren tak dikenakan tindakan disiplin atau dipecat dari parti? pasai takdak bukti? macam tu?

    BalasPadam
  3. aku rasa betul apa yang di cakap gabanz..pak muss tu semcm je aku tengok..

    BalasPadam